slovak | english | deutsch
úvodo násprofil spoločnostistratégia spoločnostihistória a súčasnosťvýročné správy
modernizácieopravystrojárska výrobašpecializované produkty a služby certifikáty a oprávneniakariéraaktualityreferenciekontaktyochrana osobných údajov
ŽOS Group

Stratégia spoločnosti





 

 



 
Stratégia spoločnosti.pdf



• Poslanie

1. Svoju činnosť vykonávať na vysokej profesionálnej úrovni, s dôrazom na etiku konania a ohľadom na trvalo udržateľný rozvoj, t.j. zodpovedne poskytnúť zákazníkom načas kvalitné produkty a služby  s najvyššou hodnotou, za obojstranne výhodné ceny, starostlivosť o produkty, šetrne k životnému prostrediu a neobnoviteľným zdrojom a tým si získať  ich dlhodobú dôveru.
2. Vytvárať motivačné pracovné prostredie pre zamestnancov s cieľom získavať a vychovávať  nových odborníkov vo svojej profesii pre poskytovanie profesionálnych služieb a opráv ŽKV pre našich zákazníkov a tak zabezpečiť trvalú prosperitu firmy a jej  rozvoj.
3. Prostredníctvom prosperity našej akciovej spoločnosti zhodnocovať majetok spoločnosti a uspokojovať očakávania jej akcionárov.


• Vízia

Dlhodobým cieľom - víziou ŽOS Zvolen, a.s., ako výrobcu a opravcu železničných koľajových vozidiel a strojárskej výroby je presadiť sa výrobkovo na zahraničných trhoch a zvýšiť technickú spôsobilosť o opravy a modernizácie koľajových vozidiel novej generácie západnej výroby. Týmto spôsobom zabezpečiť rast ročných tržieb na úroveň 30 mil. euro.

• Stratégia rastu na rok 2021

I. Dokončenie optimalizácie fixných nákladov za účelom zvýšenia konkurencieschopnosti spoločnosti na nových trhoch.
II. Vyvinúť obchodné aktivity najmä na zahraničných trhoch s cieľom diverzifikovať výrobu a modernizovať motorové jednotky novšej generácie pre cieľových zákazníkov.
III. Implementovať nový, moderný riadiaci a informačný systém ERP.
IV. Obnoviť výrobu a modernizáciu motorových jednotiek 813-913 a recertifikovať našu spoločnosť na príslušných autorizačných orgánoch.
V. Zabezpečovať výrobné procesy šetrne k životnému prostrediu.


• Stratégia rastu od roku 2021-22

I. Zabezpečiť personálne náhrady odchádzajúcich pracovníkov spoločnosti na kľúčových pozíciách.
II. Zvýšiť produktivitu práce a zabezpečiť EBITDA na úrovni min 10% z tržieb.
III. Technologicky a výrobne zabezpečiť diverzifikáciu výrobného programu.
IV. Uplatňovať vo svojich procesoch prevenciu znečisťovania životného prostredia, minimalizovať dopady na životné prostredie počas celého životného cyklu svojho produktu.

 

 

 

 

                                                                                                       Ing.Tomáš Bútora

                                                                                                         generálny riaditeľ